onsdag den 28. januar 2009

Jubii - nu kommer hun snart!

Dixie er en lækker sort/hvid sheltie tæve, som er opdrættet af Pia Skøtt Hansen, der ejer Kennel Foula i Tinglev. Dixies kennelnavn er Foula's Dark Destiny of Monty. Jeg har været så heldig at få lov til at købe Dixie. Hun skal bruges til lydighed og agility. Agilitysporten er ny for mig, så jeg håber, at vi kan lære sammen. Hun skal nu først og fremmest være familiehund.


Mens vi venter på Dixies ankomst, forsøger jeg at nyde de sidste par nætter uden at skulle på tissetur midt om natten. Hmm. For tiden kan jeg nu ikke sove alligevel af bare spænding. Så jeg kunne såmænd ligeså godt stå op og tage på luftetur i gårdspladsen.
Jeg har forsøgt at lave en træningsplan, så vi når at opleve en masse ting og steder, indtil Dixie bliver 12 uger.







Dixie, 4 uger. Billedet er taget fra Kennel Foulas hjemmeside.

1 kommentar:

  1. Sådan, det er så flot lavet :-) Nu vare det ikke længe inden hun kommer ;-)

    SvarSlet