torsdag den 5. marts 2009

Tiden ræser afsted!

De sidste 4 uger er gået vanvittigt stærkt!!! Dixie er vokset! Jeg har forsøgt at måle hende, så jeg i et skema kan se, om hun holder idealmålene. Det er npget svært at få et præcist mål, når hun forsøger at spise målebåndet. Umiddelbart ser det fint ud.
Hun er bare en dejlig hund! Fræk, livlig og med masser af gåpåmod! De sidste uger har hun oplevet en masse. Motorer, store lastbiler, Randers midtby (hvor hun var et kæmpe hit!) hundeskov med masser af hunde. Hun har gået gennem en bæk, dyppet tæerne i en sø, og da vi var ved stranden i tirsdags fik hun våde tæer - så forhåbentligt er hun nem at få ud i vandet, når det bliver lidt varmere.
Desværre er hun stadig meget sur over at sidde i bur. I bilen er det blevet bedre. Hun skriger dog vildt fra bilen slukkes, til jeg åbner bagklappen. Vi arbejder stadig ihærdigt på det!
Jeg overvejer at starte på et nyt hvalpehold, som starter snart. På det nuværende hold er der ingen hunde, som hun kan lege med, og jeg er noget træt af, at hun skal væk fra pladsen, når alle de store slippes løs:-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar